عشق فراموش شده
عاشقی کار تو نبود.......

 ذهن ما باغچه است ، گل در آن باید کاشت

گل نکاری گل من ، علف هرز در آن می روید
زحمت کاشتن یک گل سرخ
کمتر از برداشتن هرزگی آن علف است
   
 
 
7- رویاهامون حقیقت می شن
فقط و فقط من و تو خواهیم بود
 
دیگه هیچ کدوم از ما تنها نمی مونه
من و تو همیشه باهم خواهیم بود
 
چون که عشق ما پاک و مقدسه ... 
  
 
 
8- سیب سرخی را به من بخشید و رفت
ساقه سبز دلم را چید و رفت
 
عاشقی های مرا باور نکرد
عاقبت بر عشق من خندید و رفت
 
اشک در چشمان سردم حلقه زد
بی مروت گریه ام را دید و رفت 
 
 
  
 
9- آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم
 
تقصیر کسی نیست که اینگونه غربیم
شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم
 
   
 
 
10- هرگز از روی بی کسی عاشق کسی نشو
فقط زمانی عاشق کسی باش که واقعاً عاشقش باشی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:حرفهای,عاشقانه, توسط پوریا
    

درج آگهی رایگان

سایت آگهی